Dit nieuwsbericht is langer dan 12 maanden geleden gepubliceerd. De informatie kan verouderd zijn. Bekijk ons nieuwsoverzicht voor actualiteiten.
De Week van de Mondhygiënist 2023 is van start gegaan! Tijdens deze elfde editie zetten we ons samen met alle aangesloten mondhygiënisten in voor een betere mondgezondheid bij de jeugd én vragen we aandacht voor het belang van de mondhygiënist. Elke dag houden we je op de hoogte van gebeurtenissen tijdens de actieweek. Dit gebeurde er op dag 4.
In het kader van de Week van de Mondhygiënist hebben we een grote advertentiecampagne ingekocht op vier van de grootste platforms voor (jonge) ouders in Nederland, namelijk:
Deze kanalen sluiten goed aan op de campagne van deze Week van de Mondhygiënist, die zich expliciet richt op ouders van jonge kinderen (en jongeren). Via de bekende platforms bereiken we precies de goede doelgroep. Inmiddels is de campagne al bijna 440.000 keer gezien door de bezoekers van deze kanalen! De teller zal nog verder oplopen.
Ook de campagne via onze eigen socialmediakanalen loopt goed. Sinds vorige week worden er advertenties verspreid via Facebook, Instagram, YouTube, Google, TikTok en Snapchat. Op de communicatieafdeling houden we de realtime resultaten nauwlettend in de gaten, en we zien dat onze campagnebeelden inmiddels al ruim 5,5 miljoen keer vertoond zijn! Met ruim 1,5 miljoen weergaven op TikTok en ruim 3,2 miljoen views op SnapChat zien we dat met name deze platforms, die we voor het eerst inzetten en via waar we vooral jongeren bereiken, het goed doen. Bekijk bijvoorbeeld de advertentie die momenteel op YouTube vertoond wordt:
NVM-mondhygiënisten
Postbus 1166
3430 BD Nieuwegein
T 030-657 10 13
E bureau@mondhygienisten.nl